Wednesday, December 31, 2008

Selamat tinggal 2008 ( ucapan yang sangat basi)

2008 tengah sibuk menyelongkar kotak-kotak yang berada di dalam biliknya. Habis bersepah biliknya.

"Mana jadah ni?" rungut 2008 sambil tangannya masih lagi mengagau isi kotak.

"Kau cari apa?" tegur 2009 bila dia masuk dalam bilik kawannya.

"Cari azam aku, nak pass kat kau ni".

"Oohh..." getus 2009 sambil kembali menonton siaran sambutan tahun baru untuk dirinya.

+++

Aku jarang buat tag, melainkan jika tag yang aku baca di blog orang menarik minat, aku akan buat. Macam Tok Rimau buat benda alah ni di blog dia.
Untuk blog aku pada 2008. Ini yang terbaik yang boleh aku simpulkan untuk kalian baca.

Januari : Tambahkan 5 ringgit lagi
Februari : Maskara pertama aku
Mac : Jangan marah ayah ya?
April : Ia datang kembali
Mei : Maaf segalanya
Jun : Satu hari yang indah
Julai :Tiada pemenang.
Ogos : Pelancong hisap dadah
September : Nak kena lempang?
Oktober : Mak duit raya abang hilang!
November : Kau boss?, hak tuih!
Disember : Ucu Kiah : Kena buang

+++

Tahun 2009 nanti, aku tunggu benda ni saja!. Fuarggghhh!. Ini pun lepas aku baca kat blog edd vedder kat sini

No comments: