Monday, March 14, 2011

Paling tak boleh blah.

Aku

Ada kawan blogger. Memang pemes tahap kamen rider versi mat saleh punya!.

Cuma yang buat aku panas hati sikit ialah profil dia.Kalau boleh memang tak nak pandang langsung dekat profil dia tu tapi apakan daya, mata aku ni tetap nak singgah tengok profil dia. Kalau minat tu ok lagi, ni kalau korang tengok pun mesti ada rasa "sot" sikit. Konpom korang mesti mengata punya. Ha ha ha!.

Tak percaya?.


Dia memang pemes, sampai Maher Zain sudi!. Kah kah kah!. Pam, jangan marah aku ek?. Nanti tak leh masuk Melaka lagi!.

4 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua layan blog beliau sebentar.. koi koi

tasekM said...

kahkahkah...

ko mmg dasar pendengki.
aku tau.

:p





.

ayobkelubi said...

brutal : minah tu brutal tak?.

pam : kah kah kah!.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak update lagi..minah tu manja