Monday, October 26, 2009

Tiada tajuk lagi

Lama sangat cuti mengadap benda alah ini menyebabkan nak bubuh tajuk pun boleh kering idea kan?. Dasyat betul orang yang boleh cerita macam-macam, hari - hari dalam blog mereka kan?.

Nak buat entri sempenan hari bapa macam tak kena gaya pula. Kang orang cakap gila meroyan ke apa?.
Nak buat entri ala-ala tarekat, konpom ada kutuk yang petik cakap aku ni nak buka cawangan Abdul Kahar DUN Tanjung Bidara pula.
Nak buat entri ala-ala jiwang, haihh, marah Eddie Vedder dengan aku kang!.

Aku ingat

Aku nak buat entri riak lah. Boleh ke kawan-kawan?. Bukan selalu aku riak pun, rasanyalah!. Ha ha ha.

Apa yang aku nak riak ni eh?.

Cuba tanya peminat Manchester United!.

Terima kasih.

1 comment:

Unknown said...

salam sejahtera..saya ada bermacam 2 jenis telefon tangan untuk dijual.

http://www.rezekiknenterprise.blogspot.com