Tuesday, August 11, 2009

Daki Dunia yang perlu DETTOL

Minggu lepas, aku baru tahu, mana satu betul-betul kawan, mana satu hanya kawan.

Mentang-mentanglah aku tak dapat daki dunia yang macam korang semua dapat. Nak terus riak pula!. Tanya khabar pun takde, cuma sms bagitau sedih konon!.

Ada makrop yang lain pula, boleh tanya, aku masih tak puas hati lagi ker tak dapat daki dunia tu?. Hek eleh, apa punya soalan pula tu?. Lepas tu, boleh pulak menyuarakan pendapat, kononnya tak puas hati aku dan rakan-rakan yang lain tak dapat daki dunia tu pergi menyongsong untuk dapatkan daki dunia tu.

Jangan beginilah kawan, barangkali ini rezeki kamu semua tapi janganlan sombong sangat, janganlah bangga sangat. Aku pun takdelah nak sedih sangat tak dapat daki dunia tu. Ada rezeki aku nanti adalah.

Yang aku kesalkan

Kawan jadi lawan

Bosan

3 comments:

tasekM said...

daki dunia tu hape yob? he he.

Jorji said...

apa citer kot? apo daki dunia ni?

y u z said...

incik ayob :

yang buat mak abah bersungguh jadi pengguna produk ecpi ni sebab dia ada doktor. memang ada macam-macam produk kesihatan untuk rawatan alternatif ni tapi bila datang side effects dia,kepada sapa kita nak rujuk?dah tentu-tentu rawatan alternatif dia akan bongkar dulu dan bagi orang yang tak faham,dia akan kata produk tu tak bagus dan salahkan si tukang rekemen.tapi dengan ecpi,InsyaAllah setiap satu akan diberi perhatian dan dimaklumkan oleh doktor perubatan eletronik yang bertauliah.

jenguk-jenguklah klinik ecpi tu.kalau bukan kerana sakit tapi untuk kesejahteraan diri dan keluarga sendiri.InsyaAllah.

p/s : tampal kat sini balik sebab takut tak terbaca kat blog aku.heheh.