Saturday, May 30, 2009

Tabik sepuluh jari

Aku rasa, sampai hari ini masih tidak ada lagi orang yang boleh celen dia. Dulu ada juga orang cuba kaitkan dengan M Nasir, tapi M Nasir punya lawak agak seram untuk kita nak gelak. Tak macam lawak dia ni, sekali gelak, isi perut bersepah-sepah keluar.

Kesimpulannya, memang sampai sekarang takde orang yang boleh celen dia ni.

Semalam, genap 34 tahun dia pergi. Aku sendiri lupa tapi sebab tertengok saluran kerajaan nombor 2 tadi, ada keluar berita kecil yang guna "scrolling marquee", aku baru perasan, terus bubuh entri.

Al fatihah untuk orang yang paling seni Malaysia pernah ada.




"Takpe, takpe, bapak saya baru kirim dari Hongkong" (Seniman Bujang Lapok).

4 comments:

Jorji said...

"dah tua pun bodoh!" ngomel Jamil pada isterinya yg sibuk main mahjong!
-madu tiga.


add aku Nasron Yasin kat fesbuk.ke kau dah add? aku pun tak perasan.

Basuh Baju said...

P ramlee best wei..aku masih sukakan hasil kerjanya..

ayobkelubi said...

ji : aku bukan marah,nasihatttt!

basuh baju : betul tu. aku sokong 150 pratus.

y u z said...

teringat cucu-cucunya. hmm.

al-Fatihah!