Wednesday, March 08, 2006

the chronicles of juring : the wasit,the juries and the juringers.

ada 12 orang semuanya.

6 jadi geng genap dan 6 jadi geng ganjil.

bukanlah,kami tak main police and thief!.

ini dipanggil JURING.rancangang blog realiti pertama seumpamanya!.

ewah!.

JURING II kali ini ada melibatkan undian dari para pembaca.

jadi.

geng,korang selalu baca blog aku kan?.
apa salahnya sekali-sekala undi aku pulak?.
ala,tak luak pun keyboard atau mouse mahupun bandwith serta leased line hatta streamyx korang!.hehehe.

jemputlah ke gelanggang kami di sini : HIYAAAAH!

3 comments:

Bukan Sepet said...

yob. aku dah undi dah.

sori ler yob. 2 minggu ni aku macam astro. macam macam ada.

Baru jer baca pasal anak ko. Walau lewat, Takziah bro. At least ko dah konpom ada sorang anak kat atas sana yg masuk syurga.

Consider rezeki tu yob.

kunci hilang said...

Saya dah lama tak mengundi.
Sebenarnya, tak pernah pun.
Kali ini, mungkin saya undi.
Bukan kamu.
Saya undi yang saya suka.
Kalau entri kamu saya suka, saya undi kamu.
Kalau entri kamu tak suka, tapi paling bagus antara yang ada, saya mungkin undi kamu. Atau mungkin tidak undi langsung.

Anonymous said...

Cabaran seterusnya telah dihebahkan. Semoga mencapai keputusan yang cemerlang lagi.