Thursday, February 02, 2006

lewat sedikit




aku rasa,secara teori.aku merupakan penyumbang terakhir untuk buku ini yang dapat membaca hasil tulisan aku dan rakan-rakan yang lain. :P

jangan salahkan mamat ini.aku sememangnya tidak ada semasa mereka melancarkan buku ini serta promosi yang maha hebat mengalahkan iklan courts mammoth.

kiranya penyumbang yang lain sudah kaya-maya (betul ker?) hasil jualan buku mereka maka aku baru hendak memulakan langkah.

oleh itu,kepada kalian (ini perkataan beli jiwa) yang berminat untuk mengetahui apa yang di maksudkan dengan JIWA KACAU serta ingin membaca sesuatu yang berlainan dari lambakan-lambakan yang tah apa-apa di rak buku kedai mamak mahupun 7-eleven di kawasan kalian,silalah email kepada aku (akulerdon at yahoo dot com) dengan tajuk "APA JADAH JIWA KACAU TU?".

oh,tak mahal RM 20 sahaja semuanya dan arahan selanjutnya jika kalian sudah mengemail kepada aku.

terima kasih!.









11 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah, sampai jugak kat tangan koe. Lepas nie leh la mintak tolong 7E kat rumah kor tolong jual.

sinaganaga said...

Mana ko pergi selama ini? Alahai!!!

Zack said...

Yob, camner nak beli? Boleh beli ngan ko tak? Boleh ke aku dptkan yg ada otograf penulis2nya? Kalau takde pun, ko aje yg otograf buleh?



PS: Details pls.

ayobkelubi said...

dobot : syukur.

bang naga : errr,kursus di jepun?.tak ingat kah?.nak kena nie!

zack : ko leh email kat aku.

Anonymous said...

bro, aku dah nak abis dah.. hehe..

bukh said...

kalau pos sampai jepun bleh ker?.. kalau bleh nanti saya email insyaAllah

ayobkelubi said...

kelambu : hahah,yelah yelah ko kaya dulu dari aku..

book : ko dah terlepas ke jepun dah?.laaaaa..ok ok boleh!.

Anonymous said...

ni kira dah limited edition. boleh bikin duit lebih dengan harga lebih. demand! demand! demon!

*tapi jangan didemand kalau tiada pelanggan ya!

Zack said...

woi, mana ni woi? nak berniaga ke tidak?

ayobkelubi said...

zack : ko tak bagik alamat camner aku nak possssssssssss.ko nie pun satuuuuu.

Anonymous said...

Hai..can I get the book with ur autograph???
-adeq JMTi-