Monday, January 23, 2006

lancang

sebetulnya aku harus ikat mulut aku dengan dawai berduri agar mulut ini tidak lagi menyakitkan hati orang.

aku lupa.

dalam erti persahabatan.ada sesetengah perkara itu harus dijaga.

tapi aku terlalu ghairah dan akhirnya aku yang menerima padah.

aku rasa sungguh bersalah kerana bukan niat aku untuk melukakan hati seorang sahabat.apa yang boleh ku bayar agar dosa aku tertebus kembali wahai sahabat?.

sebenarnya,tiada apa pun yang terlepas cuma aku kurang peka dengan kehendak hati seorang sahabat
fikir ku kerana dia seoarang yang sempoi macam aku jadi hatinya lebih kurang aku jugak dan itu menyebabkan aku jadi lalai akan peribahasa ini :

rambut sama hitam
hati lain-lain beb!.

percayalah.aku tidak ulang kesilapan itu lagik.harap kau maafkan aku yek?.

maafkan aku dik!.

p/s : jangan bimbang,resolusi berKFC kita akan teruskan jua.kali ini giliran aku,tunggu!.

8 comments:

Iz said...

wahai ayob... nnt aku akan call ko jugak...tunggu je lah ek....cuma skrg aku nak menghibernasikan diri aku...ye le...org asyik dok perli-perli dah skrg nih....nnt ye

Iz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Bukan Sepet said...

amender ler korang citer ni... sebab aku tak paham.



syooh... syoooohhhh. gi main jauh jauh.

duk diam diam kat sana.

ok.

ayobkelubi said...

aiza : ok,u got it sis!

bang sepet : tau takpe.dok ujung tu diam-diam.hehehe

Anonymous said...

memberi sebelum sempat diminta itu lebih baik. setiap manusia ada hati

Anonymous said...

"ala nak merajuk pi masuk hutanlah..kawan dgn beruk".... itu yg kwn2 aku cakap dulu2 bila aku merajuk...aku student engineering mostly my close friends are guys...adalah 2/3 kerat kwn pompuan...so depa ckp main lepas klu aku merajuk depa sound camtu..last2 aku pun dah immune dgn kutuk mengutuk akhirnya depa suh aku kurangkan sket kebrutalan aku coz depa kata aku pompuan..pelik lelaki ni kan..itu salah ini salah...
eh!Citer aku ni lari tajuk x???kekekeke

ayobkelubi said...

ron : errrr tapi aku baik kan?.

edryna : ko mmg brutal.tak pun buat-buat brutal.cover line dek non.cover line.hehehehe

Anonymous said...

bang,aku nak kehepsi gak!!!