Tuesday, October 25, 2005

awan kelabu

sedang aku sedang dalam kelas.

aku dapat berita ini.

kawan-kawan

hadiahkan al fatihah untuk iskandar masman b lukman hakim.

arwah meninggal malam semalam.

beliau seorang rakan yang sangat baik.

salah seorang dari geng "jahat" di tempat lama shah alam.

aku,fuad,wandy,gapau,madi,panjang,jijal dan dia.

mengulau bersama-sama.

aku ingat jasanya yang selalu memberi pinjam keretanya masa zaman aku ulang-alik dulu.

aku terkenang nasib adibah shahira.

baru berumur 2 tahun.ayah nya telah tiada.

al-fatihah untuk arwah.semoga rohnya dicucuri rahmat dan limpah kurnia dariNya.

p/s: lagi beberapa hari nak raya kan?

3 comments:

Anonymous said...

salam takziah, salam ramadan dan salam aidilfitri.

mama tinie said...

innalillah, eksiden ek?

ayobkelubi said...

ahsuez:tq

mamatin:yup,kat federal ahad malam.