Friday, August 19, 2005

promosi! lari promosi!.


maaf.

hari ni takde cerita musikalogi.

biasalah.

penerbit picisan kedekut nak bagik slot yang banyak untuk aku.

hahaha.

hari ni.

aku nak promosi benda alah kat atas tu.

korang tahu apa kejadah benda tu?.

ya,

nanti kan kemunculannya yang akan mengacau jiwa korang.

aku tak bohong.

kalau korang berminat nak memilikinya.

boleh taruk pesanan.

kat aku.

akulerdon [at] yahoo [dot] com

aiseh.

aku still hutang dua ratus dan satu lagu kat mamat ni.

kalau korang nak tahu lebih lanjut.

ushar kat sini

okeh?.

nantikan kedatangannya sebagaimana korang nantikan awek/balak korang di bawah pokok di taman bunga di tepi tasik sambil memberi itik-itik makan roti potong yang tamat tempohnya dengan harapan itik-itik itu akan cirit-birit tahap dewa bersepuluh membelah bumi.

aiseh.

panjang lak dia punya trailer!.

hahahaha

No comments: