Thursday, May 05, 2005

puak cannibal dan ayam goreng tennesse

petang tu,sejuk sangat.nampak macam nak hujan tapi tak hujan.

bosan ah internet jek hari-hari.habis kelas jek berlari macam kambing nak keluar kandang berebut pc!.tak best betul hari ni!.

sejuk-sejuk pekena ayam panas,best gak ni.biar panas sikit daging badan ni!.

long,makan ayam nak?.

kau belanja eh?.

hehehe.

aku berjalan keluar.bosan!,bosan!.

oit,korang nak kemana?.
si mat tempe memanggil.tersengih-sengih sampai air liur melekat dekat dengan jambang cari makannya (masa ni mat tempe masih lagi dikenali sebagai jamil si pembancuh air teh o).

nak pergi makan ayam,ko nak join ker?.

ayam mana korang nak pergi makan?.

alah,kat tepi tj's tu ah!.ayam diaorang sedap!.kental dan berlemak!.

kau belanja ah temp!.

selamat duit aku!.

hehehe.

kami bertiga keluar menyusuri jalan,sedang aku nak menolak pintu utama keluar dari fakulti.

oit temp!.oit lul!.oit jadon!.

kami menoleh.

laaaaa,si lena pulak!.

nak gie mana?.

kami nak pergi makan ayam!.

aku ikut,boleh?.

kau belanja eh lena?.

tapi kau perempuan,reti ker nak makan ayam?.aku tanya,sengih.

kau ingat perempuan takde nafsu ker kat ayam?.

ok jom!.

+++

iskkh,gila-gila ah ayam kat sini.

orderlah!.

ok,ayam goreng sebarrel,roasted lamb ribs tu bagik empat,air?.

air apa oit?.

belasah jeklah!.

pepsi lemon dua botol besau!.

lena pandang kami.sengih.(tapi lena tak minum,dia minur air mineral jek)

betullah,bila perempuan mengadap ayam memang boleh jadi cannibal!.

hahaha.

gelak-gelak sambil makan.

atas meja penuh dengan tulang-temulang.kami tak nak jadi jin!.

ini harus dijadikan acara wajib seminggu sekali ni!.

hahaha.

ok set!.minggu depan turn jadon belanja pulak!.

adoi,celaka betul!.

+++

kepada azrul mat rais,hazlena sajat dan kairil liza hadi --- bila agak boleh makan ayam kat situ lagik ah?.aku rindu nak lepak ngan korang!.

No comments: