Tuesday, May 10, 2005

iklan promosi filem terbaru dari indonesia galak di jalankan.kejap-kejap keluar dalam tv,naik menyampah aku.aku terpikir.kenapa masa cerita SEPET masuk panggung takde se"hype" ini?.kenapa bila TENTANG DIA masuk panggung,bukan main bagai lagik dia punyer promosi?.siap pencuci muka taja lagik tu!.takkan boleh jadi macam tu beb?.it's goes the same to other indonesian movies.30 hari mencari cintalah!,eiffel i'm in lovelah!.apa ada dengan cintalah!.hiskkh!.tak paham aku.

yelah,tahulah korang semua dah menyampah dengan filem-filem ucop dengan razak,samalah dengan aku gak cuma yang terkilan dihati ialah anak di buai ditinggalkan,kera di hutan disusukan?.get it folks?.

eeeeii,sedih sangat! --- awek pakai cap komen pasal TENTANG DIA.ptuihhh!.

kenapa tak ditayangkan filem SANCTUARY tu?.kenapa?.

filem INDON,wajah KITA!.hahaha.

+++

gua dah cakap dengan lu beb,lu degil.lu pikir gua nak tunduk sama lu macam tu ker?.lu kenal berapa lama dengan gua beb?.gua tanya sikit ah?.kalau lu rasa lu bagus sangat.lu cubalah cakap dengan gua kat mana lu punya bagus?.kalau lu pikir lu hebat sangat,lu cakap dengan gua kat mana lu punya hebat?.

yang lu gatal-gatal bukak citer lama kenapa?.gua malas nak ingat-ingat dah tapi lu degilllllll.lu keras kepalaaaaaa.sekarang gua pulangkan paku buah kelas kat lu.lu naik temper lak,apahal?.pegi mampus sama lu ah!.

+++

jangan biarkan air yang tenang itu berkocak kembali.teguhkan diri!

No comments: