Monday, April 11, 2005

kronologi otak

semalam.hari ahad bukan?.

selepas sarapan : aku pergi beli cangkul,mula buat batas belakang rumah,tanam cili,bendi,kucai,kunyit,serai,kacang botol.jadi aku bajet esok aku nak tulis pasal benda ni semua tapi tak jadi tulis sebab tengahari ada cerita lain.

selepas makan tengahari : sweetheart merengek nak pergi tengok sure bangsatheboh,bawak dia pergi,ramai orang,panas gilak,kapitalis memang tetap kapitalis.jalan jem nak mampus.pergi tesco shopping barang rumah.aku ingat nak tulis pasal benda ni semua tapi tak jadi tulis sebab petang ada cerita lain.

petang : abang ipar kat sungai udang datang,bawak amira najad,zarif dan fariz.zarif tayang spek mata hitam.beli kat sure heboh katanya.huk aloh!.fariz menangis sebab amira buat dia terhantuk masa keluar dari kereta.kesian!.aku ingat nak tulis pasal benda ni semua tapi tak jadi sebab malam ada cerita lain.

malam : siap-siap,pergi pasar malam,cari ayam dan sayur.beli apam balik,burger,laksa.suka tengok pasar malam.melayu ramai meniaga.bagus aku pikir.aku ingat nak tulis pasal benda ni semua tapi tak jadi sebab esok mungkin ada cerita lain.

hari ni.hari isnin kan?.sekarang kan?.

pagi : hujan.bajet boleh pergi kerja lambat.sweetheart kejut aku.hujan dan berenti!.potong stim.sampai pejabat.pagi-pagi buta kena sound dengan orang.aduhai!.KMK memanggil!.haram jadah betul!.aku menjerit dalam opis.boss bising.hahaha.aku ingat nak tulis pasal benda ni semua tapi tak jadi sebab kena pergi KMK.

tengahari :termenung.hari ni bosan rasanya.mojo takde.aku terpaksa tulis gak untuk entry hari ni.nanti peminat setia marah!.ada ker peminat aku ni?.semua berubah.bila aku periksa pigeon hole.yahoooo!,GT4 aku dah sampai.opps.aku berenti sini dulu.baik baca GT4.esok aku cerita lain.bye.

moral dia? : GT4 adalah penyelamat untuk menghadapi isnin yang fakap.terima kasih.

info tambahan : ini untuk tahu apa kejadahnya
  • GT4
  • ni.

    p/s : terima kasih diucapkan pada
  • tok rimau
  • atas kiriman itu.

    No comments: