Tuesday, April 12, 2005

kita memang betul-betul

malam semalam.

aku tengok rancangan realiti drama baru keluaran tv3.malaysian tophost.

humpphh.

dulu akademi fantasia lepas tu audition pastu malaysian idol pastu apa jadah tah lagik sampaikan teh tarik king pun jadi realiti show!.damn!.

aku cakap dengan sweetheart.serius.rakyat malaysia sekarang semakin malas dan terdesak!.

kenapa?.

semuanya nak cepat kaya dan senang dengan jalan singkat dan terdesak untuk menjadi orang dikenali.

macam mana tu?.

dengan rancangan-rancangan seperti inilah!.

ya,kau ada bakat,kau ada rupa,cubalah benda lain dulu.dah tak boleh sangat barulah kau cuba benda alah kejadah ni.

belum apa-apa dah dressing mengalahkan orang lebih dulu glamour.haduhai!.yang pasti.aweks-aweks dalam rancangan tu semuanya nyam-nyam!.hahaha.

entahlah.aku pun tak reti nak cakap macam mana lagik.pandai koranglah ek?.aku tunggu
  • mamat
  • ni mulakan rancangan realiti untuk bloggers.bila zaman ntah nak mula.aku pun terdesak gak nak dikenali ni.lekaslah!.

    +++

    ada lima orang gadis baru kerja namanya.empat orang memang jenis kontrol ayu nak mampus,tinggal sorang rock giler best!.malangnya gadis rock yang dicemuh,dicop anak dara gatal dan tergedik-gedik sebab terlalu rock.yang empat dipuja kerana baik dan sopan santun.

    bukankah gadis rock lagik bagus kerana bijak mengawal nafsu dan dirinya dari terjebak ke lembah hina dari empat gadis yang kononnya kontrol ayu bersopan-santun tapi pantang dikuit terus nak mengangkang berikan apa yang patut?.

    memang tak paham dengan melayu zaman sekarang.

    2 comments:

    Korakora said...

    hahaha... rileks... nanti orang anggap ko lelaki terlampau pulak :p

    Nazri said...

    aku setuju pasal gadis rock tu. Aku kenal beberapa gadis rock yang pandai jaga diri.