Monday, November 30, 2009

Haram jay namanya ni!.

Cerita ni berlaku Rabu minggu lepas tapi aku punya pemikiran masa tu tak berapa stabil nak hasilkan "output" untuk dijadikan cerita. Baru hari ni, baru boleh stabil balik cecair dalam otak untuk himpun balik semua "input" untuk dijadikan cerita.

Benda kecik je bang, pasal bola jaring jek.

Aku punyalah nak jadi chegu yang berdedikasi serta inovasi untuk anak-anak murid. Sudahnya aku yang kena provokasi, mahu aku tak mengamuk gila babi.

Aku tanya baik-baik. Apasal tak nak buat "rematch", belakang, kau boleh pok pek pok pek pasal penganjuran yang macam haram. Lepas tu apa jadah kau guna anologi final Piala Malaysia hari tu pula untuk masalah bola jaring ni?. Kau dah bising-bising, aku boleh tenang-tenang lagi tapi dalam badan, dah menggelegak nak hempuk jek kepala kau dengan buku Windows Server 2008 aku ni.

Lepas tu, kau boleh pula declare, duit yuran dah bagi derma kat surau. Part ni memang aku dah angin, siapa kau nak buat keputusan macam tu?. Dahlah yuran tu nak buat modal beli hadiah. Eh, kau suka-suki pula nak buat amal jariah tak kena tempat pulak?.

Bila aku tinggi suara sikit, terus kau blah macam tu?. Dasar anak murid kurang ajar, Memang aku mengamuk tak ingatlah, aku kejar sampai dapat, perempuan tak perempuan, memang aku nak cepuk jek, dalam aku nak cepuk tu, boleh pula kau petik

"Kalau cik sentuh saya, saya buat report polis".

What the fuck?.

Dasar kurang ajar, apa kau ingat kau cakap macam tu, aku nak berhenti jadi cikgu yang samseng?. Lagi samseng aku buat adalah!. Penyudahnya, teruk kau kena hamun dengan aku kan?.
Macam aku cakap tadi, dasar anak murid kurang ajar, minta maaf tidak lekat dihati, di buatnya report polis kat aku. Lagi mendidihlah darah aku!.

Padahal pasal bola jaring saja, aku nak selesaikan cara kawan-kawan saja. Yang berlagak star sangat apahal perempuan?. Memang dasar mak bapak tak ajar adab dengan cikgu.
Sudahnya aku tarik balik semua kemenangan yang bengkel kau dapat. Memang patut di ajar macam tu saja.
Kurang ajar punya anak murid!.

Dekat sepuluh tahun aku dalam bidang ni, pertama kali anak murid buat report polis sebab tak tahan kena maki dengan cikgu. Babi betul!. Lepas ni, jangan lupa panggil wartawan, buat PC depan lobi kat sini sambil dan bawa juga tisu dan eye-mo untuk kesan drama yang lebih mantap. Kalau tak boleh kena marah, tak boleh kena hamun, berhenti dari sini, tempat yang segala benda percuma, masuk kolej swasta yang melambak-lambak kat luar sana tu!. Bukan kau boleh report polis, maki cikgu balik pun kau boleh buat.

Satu saja aku nak pesan kat kau.

What you give, you get back motherfucker!.
 +++

Terbaru, budak kurang ajar tu, rupanya dah kahwin. Siap bawak laki dia datang jumpa pengarah tempat aku. Apasal tak nak panggil aku sekali?. Dengan laki kau sekali aku hamun!. Bodoh, dah kahwin pun perangai macam cilake. Apa, kau ingat kau dah kahwin, kau boleh suka hati nak kurang ajar dengan orang?.
Fuck off!.

11 comments:

Anonymous said...

hahhahahah....kena maki pon report polis??? x penah aku dgr org report polis sbb kena maki hamun.

anyway...dia report tu, ada bukti ko maki dia??? ada saksi??? kalo xde bukti...xde saksi....ko menang punye laa bro.

haza said...

en alip, sy pnh laluinya.
huhu.

sakit hati. kita nak tolong, tapi dia buat perangai.

keem said...

heheh.. releks2.. mafia ade.. jgn risau...

ayobkelubi said...

fafa : mmg ada saksi tapi saksi pun ckp dia yg mula kurang ajar

hajar : kat sini pun gak ker?.

keem : yeah!

haza said...

bukan en. masa saya mngajar sambilan kat kolej swasta dulu.

jgn ingat ibu ayah ada pangkat, keje syarikat besar die boleh buat ikut suka hati.

rudy bluehikari said...

Zaman skrg anak murid berkurang ajar sudah jadi trend. Dunia akhir zaman. Ilmu mereka dapat tak berkat.

syik s. said...

aiseh! semester depan i kena join housemate ajar bola jaring juga ni. posisi apa paling senang?

ayobkelubi said...

bang rudy : yup, mmg dah akhir zaman

syik : posisi paling senang ialah GK.dok peluk tiang saja. tapi kena tinggi. hehehehe

pakkordi said...

Awek tu manusia setan.

tasekM said...

kamu ngajar mana bro...?


.

ayobkelubi said...

pak kordi : mmg setan

tasik : ILP