Tuesday, January 20, 2009

Syiok!



Ada sesiapa yang sudi?

Ha ha ha!.

Kalau nak "lanun"kan sangat, bawak bertanyalah dulu kan?.

+++

Update



Kalian tahu kan?. Aku memang emo bila baca berita pasal anak-anak kecil yang tak berdosa ini dibuang.

Kepada mak bapak budak kecil yang comel-tak berdosa ini.Korang berdua memang besar punya haram!!.
Apa salah anak ini sampai kalian hendak buang dia?. Apa dosa dia terhadap kalian?. Kalau betul ia bukan anak yang diingini, kenapa mesti tunggu dia umur 3 bulan?. Memang dasar manusia lupa diri. Celaka betul!.

Kalau kalian tak boleh nak bela, apa tak reti-reti nak hantar ke rumah kebajikan ker?, cari orang yang lama nak anak yang sudi nak bela dia ker?. Paling busuk pun,tinggalkanlah depan pintu rumah orang bukannya dalam tong sampah. Bodoh piang tak ada akal apa kalian berdua!!!.

Macam sial, buat anak hendak, jaga anak tak nak.

Pakcik doakan kamu, anak kecil yang comel ini,semoga kamu akan menjadi manusia yang berjaya dan tunjukkan pada ibu-bapa kamu bahawa kesilapan paling besar dalam hidup mereka ialah membuang kamu.

*Sigh*

Mana perginya sifat kemanusiaan kita ini?. Mana?.

Baca

6 comments:

Anonymous said...

hahhahahah. seriously aku tak perasan kenapa ko gelak. tapi bila perati balik gamba tu, baru perasan.

sangat kelaka. & aku terpaksa tahan dpd gelak guling² sebab masih di office.

ekekekkkeekkeke

miminida said...

mehehehe.. ape2 aje lah derang ni kann..

ayobkelubi said...

fafa : hehehe,ini pun member aku yang tunjuk,terus zasss masuk blog

mimi : waahhh,udah ada blog yah?.

snm | snm said...

si bapa tu x blh control marah kut smpi jd cmtu. marah pd bini dia. kadg2 org pendiam ni, bila dia marah, x dpt nk jgka tindakan dia kan.

Jorji said...

babi betul la..terus potong selera gua nak makan!
apa jenis manusia yg tak suka bele anak sendiri ni? suami isteris lak tu!

ayobkelubi said...

snm : segarang-garang harimau,dia tak makan anak sendiri kan?.

ji : sedih kan?. aku pun tak faham..