Monday, October 29, 2007

cuba cara lain sikit tengok?

Gua rasa nak lari saja dari dunia lapan sampai lima ni. Nafas gua hari-hari kurang 0.000000078 mili liter. Boleh mati cepat wooo!.


+++

Kepada mamat blogger yang mengaku iklan burung murai petronas tu hasil karya dia. Beb, lu memang tongong!. Satu dunia dah tahu itu cerita dongeng. Datang lu, sedap-sedap kari ayam dara kampung jek nak ngaku lu punya hasil!. Apa cerita ni beb?. Gua sekali tengok dah tahu iklan tu datang dari cerita dongeng tu sama juga macam iklan raya CEKODOK MONSTER ADIBAH NOOR tu.

Buat malu persatuan blogger-blogger semalaysia saja. Pffrrtt!. Unta padang pasir pun tak bengap sangat macam lu. Agak-agaklah kalau lu nak tuntut hak, silap-silap lu yang makan pasir nanti. Kalau lu baca blog gua, gua boleh cakap satu saja.

"Feel sorry for your ass first dude!". Sekian

+++

Teka-teki untuk hari ini ialah : Semakin hari,semakin kurang. Apa dia adik-adik?. Pandai-pandailah fikir. Sekian.

No comments: