Thursday, September 07, 2006

iklan tepi bahagian bawah televisyen anda sebelum cerita band that couldn't make it.



Tadi, masa tengahari, masa makan tengahari, masa makan tengahari sambil tengok DVD HardBall lakonan Keannu Reeves. Cupak bercerita dengan aku. Aku pun sambil makan dengar cerita dia. Lepas habis makan terus aku jadi angin taufan satu badan.


Kasihan dekat Cupak. Dia tersepit. Ditelan mampus, Diluah pun mampus. Nak gigit-gigit?, lagilah tercekik sampai mati nanti!.


Aku betul-betul tak faham. Apa kerana mamat ini muda dari kau, kau nak tunjuk kuat?. Apa kerana mamat ini tak kahwin lagi, kau nak tunjuk handal?.


Aku kasihan dengan cupak.


Pasal tempat letak kereta pun boleh jadi gaduh, bongok punya Melayu!.


Apa-apahal aku memang tabik dengan cupak. Sejuk habis!. Kalau aku memang dah berdas-das kena carut.


Soba aje lah jang oi!.

9 comments:

jiGOMorrison said...

Bro,

Banyak sangat la iklan kau ni. Bila nak sambung cerita 'band that couldn't make it'?

Amanitium Cho said...

lepas ni iklan surat khabar pulak? heh.

ayobkelubi said...

Jigo : Siti nak kawin hari tu, tv3 bukan main lagik promosi dia!.aku pun nak buat camtu gak lah.hahahaha

aman besi : surat kabau mana ko nak?

edrina said...

gaduh pasal parking lot...MELAYU gakkk yg kene bongok.....kesian dgn MELAYU ni selalu jadi mangsa amarah org..

kingbinjai said...

whooaa!!! lawa giler blog!! terima kasih datang

Anonymous said...

Iklan apa yang kau buat?Kau buat iklan apa?he.. Hello kawan...saya baru sampai kat blog ni...lawa blog...

OP Zaharin said...

fuh dah kaler lainla blog kau
(nampak sgt dah lama xsinggah)

Anonymous said...

apa kena mengena car park dengan kahwin? sungguh personal entri kau yg satu ni.

ayobkelubi said...

edryna : betul,betul.apalah bongok nie.jahat!.hehehe

king : sama2 kasih dtg blog aku gak

gnela : selamat dtg then!gua buat iklan cap ayam

op : kalau lama tak singgah apa maksudnya?.sibuk namanya tuuuuu,heheheh

buk : tu ah,kawin ngan carpark?.kawin kat carpark kot?.hahahah