Wednesday, August 24, 2005

away from the lifes!.

maaf.

kelam-kabut.

itu sahaja yang mampu aku katakan.

surat sampai hari isnin.

menyatakan permohonan aku berjaya.

aku dapat!.

aku masuk rancangan SURVIVOR : SEKSYEN 17 SPECIAL EDITION (ASAP dan JEREBU).

kena duduk dalam tu selama tiga puluh hari.

atau dalam bentuk numerical ialah 35 ler!

takpe.

korang tak yah AFUNDI aku.

simpan duit tu utk makan roti canai hujung bulan.

maaf.

dalam tu pun takde cctv nak rakam aku berak,makan,berdengkur ataupun bercukur.

takyah tunggu depan siaran 15.

cuma.

aku nak korang doakan aku berjaya dalam rancangan tu.

mungkin aku akan update jika aku dapat panjat pagar atau korek lubang rahsia untuk keluar dari kawasan tu untuk menghirup kehidupan normal.

nantikan aku.
rindukan aku.
bencikan aku.

jumpa balik dalam tempoh tiga puluh lima hari.

selamat!

No comments: