Wednesday, July 06, 2005

jadon : cerita kau yang ku chenta (permulaan gitu).

aduh.

rumit sekali.

kepala aku sejak akhir-akhir ini macam ada bunyi nenong,nenong,nenong.

bukan.

bukan aku nampak ambulans dari hospital kecil ke hospital besar.

bukan.

bila memandang nombor-nombor peratusan yang begitu kecil untuk diberi pelepasan.

barangkali.

mereka ini semua sudah didesak ataupun terdesak.

diacu pistol di hujung kepala.

kau kena pergi sana juga untuk belajar!.

hahaha.

padahal hati sudah mahu mengelinjang menghirup madu kehidupan yang manis-manis.
padahal hati sudah mahu mengelinjang menghisap madu kehidupan yang pekat-pekat.

jadi.

aku yang jadi mangsa kebejatan mereka.

aku yang pening.

bagaimana aku mahu menolong bangsaku?.

jika.

balik-balik kau jumpa aku

dengan mengeluarkan kata-kata sakti peringkat 17 tahap kuasa tidak terbatas iaitu

"tolonglah cik,satu markah jek lagi untuk lulus,dapat D pun jadilah!".

bangsat!.

alahai,bangsa ku BOLEH!.

4 comments:

Anonymous said...

ini kes merayu markah ker? wkekeke...aku pun selalu buat. Janji lepas...

Anonymous said...

antara kasihan dan etika.. kau boleh pilih yang mana suka..

Anonymous said...

Jangan selalu diberi manja..

jolsatriani said...

Mereka xkan bangun selagi x jatuh.. mereka xkan jaga selagi x merana.biarkan mereka dengan labu-labunya....labu