Monday, July 11, 2005

60 saat bersama blogrocker:episod gesa-gesa

ya,kembali kita di episod terbaru dalam rancangan apa adik-adik?.

betul.

rancangan 60 saat bersama blog rocks!.

kali ini.

pihak jadon telah menjemput seorang jelitawan,yer ker? untuk memenuhi slot kita hari ini.

memperkenalkaaaannnnnnnn (ala-ala ahznil)

puteri (cun weehh!)

korang boleh tinggalkan apa saja dlm blog dia.dia tak marah.puteri nie sungguh sweet orangnya.lemah gemalai gitu.hehehe.

ayobkelubi: soalan standard modified: ceritakan sedikit mengenai spesifikasi
hidup anda dari kecik hingga sekarang.
puteri : lahir 1978. sekolah kt perak, masuk univ kt penang. belum keluar2 univ lagi since 1998. spesifikasi :150cm, 45kg. seksi ala kadar.

ak: boleh jelaskan kenapa anda terpengaruh hingga terjebak dalam lembah kehinaan,silap lembah dunia blog ini?.
puteri: mula2 baca, pastu tinggal komen sbb nak glemer. pastu rasa tak cukup glemer, buat blog. tinggal komen lg. buat blog utk glemer la kesimpulannya.

ak: siapakah yang menjadi sumber inspirasi anda untuk memblogkan diri?.

puteri: tiada sesiapa. saya gila glamer, itu dah cukup utk memberi inspirasi. tak caya tanya delinn.

ak:semasa menulis,apakah yang selalu menjadi sumber inspirasi ataupun anspirasi diri mu olay?.
puteri: apa saja, sesiapa saja, termasuk abg don. wahahaha!!

ak:kenapa blogspot?.adakah dia menawarkan perkhidmatan yang baik banget hingga memuaskan nafsu menulis anda?.
puteri:takde sebab2 tertentu. blogspot biasa2 saje. tak sampai tahap memuaskan nafsu saya. spot2 lain mungkin lah.

ak: chehhhh!

ak:selain dari sendiri,siapakah lagi bloggers yang anda cukup kagumi (takpun yang menyampah
puteri:pun boleh!,hahaha) dan sentiasa teruja dan gedik-gedik untuk membaca penulisannya?.
hmmm. tough question utk org yg gila glamer cam diri saya. saya kagum dgn mana2 entry, di mana2 blog yg buleh buat saya ketawa. saya tak pasti blog mana saya menyampah, sbb kalo dah menyampah saya tak pegi baca. emm..tp kalo tak baca, camane saya tau saya menyampah? ahh kantoi, saya baca jugak mana2 blog yg saya menyampah tu. utk hiburan. kehkehkeh!

ak:seperti blog2 lain yang mempunyai tema.adakah blog anda juga mempunyai tema tertentu atau hanya mempunyai tiket untuk masuk ke taman tema air
desa takpun genting?.
puteri: takde tema. dulu saya pikir nk guna tema lucah. tp setelah dinasihati, saya batalkan niat. sbb kawan saya cakap, cerita lucah saya berbau jenaka. nnt pembaca keliru. jd, blog saya tidak bertema. err, saya tak paham kaitan taman tema air tu dgn taman pedas?

ak: taman tema tu kira cam tema berair ker,kering ker?.gitulah!.

ak: ok soalan seterusnya pada 7a seksyen 324 kanun keseksaan.adakah anda pikir bahawa blog anda
puteri: sudah ada pengikutnya yang tersendiri untuk membaca blog anda?.
memandangkan ada yg tinggal komen, saya fikir sudah ada pengikut. tp mungkin juga saya yg paksa mereka mengikut dan meninggalkan komen.hahaha!

ak:.bagaimana perasaan anda bila anda dicop sebagai seorang yang"rebel"dalam dunia
puteri:blog,maksudnya dunia blog anda dan sekeliling bloggers yang mengenali anda?.
rebel? wahahhaahaha!! aparaaa!!;what you see is not always what you get. i'm just being myself. i know u love me anyway. hahahaha!!

ak:seringkali atau barangkali agaknya,bloggers wanita diperlekehkan hasil penulisannya malah boleh dikatakan bloggers wanita selalunya menulis hal-hal yang sungguh melankolik dan retorik.apakah anda juga seperti itu atau tidak?.boleh tolong jelaskan?(sila jawap standard bahasa melayu kertas 2).
puteri:tak salah bermelankolik. my writing? u tell me. ;)

ak: soalan untuk 8a seksyen 1 usj.pernah bermimpi yang anda akan menjadi seorang bogel,silap blogger?.
puteri:tak penah bermimpi ber-blogging, pernah bermimpi berbogel. kalo stress, mimpi bogel. nape aaa??

ak: akhir kata,boleh nyatakan perasaan dan harapan anda untuk dunia blog sedunia terutama sekali di malaysia,utara uganda dan selatan antartika ataupun *toot* cawangan KUALA KANGSO?.
puteri:harapan saya, tidak ada org dr kuala kangsar yg baca blog saya. wahahaha!!!

ak: terima kasih kerana sudi membuangkan masa menjawap soalan2ini.nanti saya belanja air kopi cap kapal api pastu kita gie nikah ek?(hahaha)matilah mek!!!.
puteri:buleh.buleh.

ok.

itu sahaja untuk rancangan kali ini.

temuramah ini dijalankan secara tergesa-gesa kerana masa tu dah nak hujan sang puteri ni sibuk bersihkan tong oksigen dia.
dia suka menyelam bawah jambatan pulau pinang masa waktu hujan.

sekian.



14 comments:

Anonymous said...

kirim salam aku kat puteri tu yek.

WRA said...

wuyooo...glemer...glemer....dah dpt nampak lambaian ratu tu...heheheheheh

NANI SHAHABUDIN said...

kelako!

Zack said...

ayob, aku tak faham. blogrocker nih, blogger yg ala2 rockers ke, random blogger? tolong explain skit. tima kasih.

cik (ke puan?) puteri,
aku rasa kau dah pernah ke blog aku.
ewah, tercapai matlamat kau nak mengglemerkan diri! (hey, jgn salahkan aku. Salahkan si Ayob nih).. hehehh ;-)

ayobkelubi said...

zack.blog rocker nie dari pandangan aku bahawa dia nie mmg rocking.

mcm mana leh terpilih sbg rocking?.

ikut rasa hati dan akal aku ler!.

hehehe.

aku rasa ko pun mmg leh jadi episod 3 60 saat blog rocker nie.hehehe.

Anonymous said...

kekekeeke

nama aku pun terlibat.. sabo je le ekekekekek

Mar said...

puteriiiiiiiiiiiiiiiiii...malam ku dingin...tanpa mesraaaaaa wajahmuuuuu...

JoeBangla said...

:-)

Anonymous said...

Ayub ko memang lawak beno....

Zack said...

puteri, takdenye nak cari glamer. Cuma merapatkan silaturrahim antara bloggers walaupun tak pernah ketemu. kalau sudi, dtglah lagi, blog aku sentiasa terbuka menanti kedtgn korang suma. Ewah, promote nampak...

Anonymous said...

...weii yop! ko kena belanja kopi kapal api secawan lagi si puteri tu... pasal tolong promote ko punya blog niii... ni pes time ni... klik kat link puteri nii...

laaa mama ikmal pun adaa??

Anonymous said...

pu3, udah ku bilang, kamu memang glamer.

arc

Anonymous said...

kah..kah..kah..glamer..lah kau Put3...mana senang nak masuk 60sec bersama AK...

cik puan daun said...

ok.. kenal sudah si puteri itu.. :D