Monday, March 07, 2005

masih berada dalam ruang kuantum

period.

minggu lepas minggu ujian untuk aku.semoga tuhan memaafkan aku.
ya aku bersalah!.

aku teruji kerana di uji untuk melihat sejauh mana keberkesanan aku menjadi tuan kepada rumah yang aku duduki selama dua tahun ini.

aku terlalu mengabaikan hiasan dalamannya selama ini.asyik nak renovate yang luar sahaja.akibatnya aku diuji minggu lepas.

oh,maafkan aku tuhan!.

period.

+++

itulah bila berada di dalam kumpulan yang berlainan pandangan sisinya memang susah nak ejaskan biologikal komposisinya.masing-masing cuba jadi jaguh tak terlawan,masing-masing cuba menjadi jaguh dengan kekuatan ultra yang maksimum (timur waja anyone?).

aku tidak betah untuk buat itu semua.kekuatan ataupun kelemahan yang ada akan cuba diatasi secara total dengan larian solo.tidak perlu bantuan siapa-siapa.

bukan.

bukan aku seorang angkuh.

cuma aku kurang selesa kalau menjadi seperti mereka.

mereka yang cuba jadi jaguh tak terlawan.

period.

+++

pesanan untuk orang yang nampak.

ada korang nampak si papan doodle aku nie?.aku tak nampak isinya atau si doodle ini yang memangnya biol tahap merembesnya enzim air liur korang mencarut kerana tak dapat conteng-conteng dalamnya?.

period.

p/s : period --- aku suka lepas tengok angela dalam constatine cakap ayat ni.tegas jek bunyinya.

No comments: