Wednesday, February 23, 2005

apakah tajuk yang sesuai?

masa tu baru seminggu kami sampai di universiti.dibawanya kami berjalan-jalan sekitar universiti.pemandangan universiti memang indah dan menarik.yang menarik perhatian aku dan din ialah buah-buah epal hijau yang sedang ranum bergantungan memanggil kami.

aku pandan din,din pandang aku.ok set! ---telepati antara aku dan din berlansung.

malamnya itu.

mondok ngan sojar gi panjat. (masa ni mondok masih gay lagik,dia tak gila pompuan).

aku dan din cover line kat laundry.anip cover line depan gate.raje cover line kat jalan beso.

grushhh,grusshh,grushhh.

sudah-sudahlah tu.dapat dalam belas-belas biji pun okay dah!.

tiba-tiba lampu terbuka.who's that?.

brummmm!!!.

semua lari.sojar dan mondok terus lompat.aku dan din buat-buat membasuh baju.

jumpa di rumah aku.

chilake betul.sekali pokok epal tu belakang umah principal kita ah!.kenapa tak cakap awal-awal?.

aku dan din pandang memandang.memang kami dah tahu pun! ---teleterapi sedang berlangsung sambil kami semua mengunyah epal hijau yang masa dengan gula!.
muehehehehe.

No comments: