Tuesday, December 21, 2010

Hi kepada bakal mak mentua

Hi, nama saya Aleesya Safiyyah.

Yup, hari tu saya tak sempat nak buat penampilan khas bila baru-baru lahir. Ayah saya tengah kucar-kacir dengan projek akhir dia. Projek apa saya malas nak ambil tahu. Sekarang barulah lega, baru ayah saya buat epoimen dengan saya. Dasar ayah sibuk 24jam. Nak kata apa lagi kan?. Janji bila saya nangis lapar, ayah saya bagi susu. Saya ok dah.

Ini dah masuk 3 bulan. Bergembiralah dengan memberikan pujian melampau dengan mengatakan saya comel dan sewaktu dengannya. Oh ya, ini juga penampilan khas untuk bakal mak mentua saya.  Harap- harap gambar ini akan membuahkan rasa suka kepada saya untuk anak bujangnya. Hihihi.

 Masa ni baru lepas kena cukur. Stress!

Saya pun kena jaga badan mulai sekarang. :D



8 comments:

tasekM said...

waaaaaaa.... dah ada baby baru ye.

tahniah.

aku gak tak dapat2.

:(



.

elmaaniq said...

wah. dah ada bakal mak mertua?

ayobkelubi said...

tasek : kena paling kurang 3 kali seminggu

el : hihihi.parodi bro.parodi.

Amyz! said...

huish ramai calon dah ni.

takpe. takpe. lelaki blh kawen 4.

hahahahaha.

Amyz! said...

btw, amboiiiiii tembamnya pipi dia.

sedap gomol2 tu. hahaha.

ayobkelubi said...

amyz : tapi saya dah letak duit cengkeram dulu. keh keh keh..

jefri sempurna said...

tahniah.

Anonymous said...

ewww hodohnye