Tuesday, March 16, 2010

Salah benda lain lagi

Ya, aku tahu. Sudah jarang benar nak beri entri baru dalam blog ini. Bukan apa, macam-macam benda masih banyak hendak ditulis tapi nak cari "fuse" untuk mula menulis tu, nak suruh dia mari tu, pergghh!, boleh kena sembelit!. He he he he.

Adakah kerana faktor umur yang menyebabkan tahap ketebalan lemak dalam otak semakin bertambah justeru itu membuatkan aku semakin benak untuk menulis?. Minta tolong ahli sains jawapkan. Nak buat entri yang meletup-letup macam dulu (ada ker yang letup?) pun dah tak berapa nak in sangat. Letih. Lainlah macam Pipiyapong, tulis 2-3 kerat pun, berebut nak jadi "first". He he he he.

Senang cerita. aku tak boleh nak salahkan otak aku. Mana boleh, tak baik woooo!, Aku salahkan teknologi yang semakin berkembang pesat. Memang kalau ketinggalan, boleh jadi bahan gelak kawan-kawan yang memang kerja nak menjahanamkan hidup saja.

Ok, aku salahkan teknologi. Jangan marah aku.

Terima kasih.

6 comments:

Unknown said...

first!! heheh

ayobkelubi said...

lan : hahahaha

Jorji said...

dah tua la tu..hehehe

tasekM said...

yob, ni aku nk komen tak de kena mengena nih...

melaka dh lama keluar mbw. ko punya bmw mana? cepat sikit tayang... aku nk tgk...

:)



.

ayobkelubi said...

ji : hahahahah hampeh

pam : rileksss..bajet tak sampai lagik..hehehehe

Pipiyapong Abdillah Hamzah said...

Ayob,
Ahad ni datang Kolumpo main futsal. Lu main untuk sokernet. Jadi strikerzzz.