Friday, May 15, 2009

Terlanjur kata

Bukan saya dah merajuk tak nak menulis lagi cuma saya sedikit sibuk dengan hal-hal duniawi yang tak pernah habis ni.

Penat tau,turun naik mahkamah, buat rayuan,failkan kompelin. Bayar peguam.

Letih tau, turun naik bas, redah hujan, harung panas terik, bermandikan peluh dan bau masam.

Sedih tau, hiba hati, rasa sayu pun ada sikit-sikit jengah bila datang waktu-waktu tertekan macam ni.

Nasib baik saya menang. Kalau saya kalah, tak tahu lah nak jadi apa dengan dunia ni.

Tapi

Orang yang kalah dengan saya tu pula tak puas hati, nak ajak saya fight turun naik mahkamah balik. Tak kuasa betul tau!.

Itulah, dapat menulis hari ni pun sebab curi-curi masa sikit sebelum masuk mahkamah balik.

Nantilah, kalau dah selesai semua, saya ceritalah kenapa saya turun naik mahkamah.Hakim dah panggil masuk pula. Jumpa lagi yah?.

No comments: