Monday, March 16, 2009

Hari ini saya terpaksa riak,minta maaf.

Aku bukannya apa, dulu ustazah aku pernah pesan,jangan riak atau takbur, takut-takut jadi berdosa namanya. Harap-harap yang ini tidak berdosa gamaknya.

Bila terlalu riak kononnya "unstoppable" di tempat sendiri, akhirnya memakan diri. Lepas tu sibuk pulak "goalie" nak buat rekod tak bolos beberapa ribu minit. Isk,isk,isk (buat gaya Upin di sini).

Penjaga gol pecah rekod tak bolos selama beberapa ribu minit tu?. Ya rabbi, sekali bolos kena 4!. Lebih kurang macam goalie Malaysia masa kena titik ngan UAE saja. Korang tak percaya?. Tengok bawah ni.



Itulah, ustazah dah cakap, jangan riak. Nanti makan diri. He he he.

Walaupun peluang untuk menang liga agak tipis, tapi janji dapat kalahkan masa away dan home dah kira ok sangatlah tu!.

Sekali lagi, mari kita riak!.

3 comments:

Anonymous said...

Betul..betul...betul... jangan riak. Berdosa

View Profile: Rantong™

tasekM said...

tapi ria bulih kan?

:)

keem said...

aku tak nak riak..
tp aku nak angkuh..
awhauhwuahw... MU sengal..
kene buli ngn liverpool