Tuesday, October 28, 2008

Kena tempah awal

Gua memang nyesal banyak ah hari tu masa K-Eight keluar, gua tak angkat satu. Belakang, geng ni dah nak rilis buku baru sabtu ni. Kantoi betul gua tak dapat datang. Selalu gua "miss cue" dengan diaorang punya acara.

Apa-apa pun, gua tahu gua mesti dapatkan rilis terbaru diaorang ni. Dalam banyak-banyak rilis dari diaorang ni, dua rilis jek yang gua tak dapat nak sapu, Satu blook bukan main-main dengan K-eight yang macam pisang goreng panas.

Lu orang pun, kalau lu orang berkenan dengan rilis-rilis dari geng ini semua. Lu orang turun ah Sabtu ni kat rumah PENA. Diaorang buat tayangan filim-filim pendek tapi puas serta upacara rilis buku terbaru diaorang. Datang beb, memang lu orang akan dapat tahap inzal paling maksimum!. Ha ha ha ha!.

Bang naga, sori beb,gua kena turun JB ah sabtu ni!.Spoiler mambrau betul.


Rilis terbaru diaorang.



Datang, jangan tak datang!. Kalau lu nak "rasa" benda-benda baru dalam hidup.

Diaorang

No comments: