Thursday, June 21, 2007

Tahun depan masuk tiga puluh pula

Dalam sepanjang aku hidup, tahun ini, tahun yang ke dua puluh sembilan merupakan tahun yang paling aku rasa cukup-cukup complete sebagai seorang manusia.

Bukanlah maksud aku ingin mengatakan dua puluh lapan tahun sebelum itu aku tak complete, cuma belum install sepenuhnya.

Tahun ini, tahun ke dua puluh sembilan, Dia telah mengurniakan aku seorang permaisuri yang sentiasa jatuh bangun bersama aku, menyokong aku untuk terus maju selama empat tahun dan selamanya.

Tahun ini, tahun ke dua puluh sembilan, Dia telah mengurniakan aku si comel yang sentiasa bersemangat untuk explore benda baru dalam dunia barunya ini.

Tahun ini, tahun ke dua puluh sembilan, Dia telah memberikan aku rezeki yang lebih untuk aku menyara tanggungan ku bermula Julai ini.

Tahun ini, tahun ke dua puluh sembilan, Dia telah memberi aku peluang berbakti pada kedua orang tua ku, membalas jasa mereka yang tidak ternilai itu.

Aku amat-amat complete sekali, Insya-allah.

Semoga tahun ini, tahun yang ke dua puluh sembilan buat aku hidup di dunia ini terus dirahmati dan dilimpahi kurniaNya.

Selamat Hari Lahir Alip!

p/s : Kepada semua yang memberi ucapan, terima kasih geng!

p/s : Kepada Ummi dan Ain Safiyyah, Ayah love you!

6 comments:

Iced Nyior said...

happy bday :D

Unknown said...

hehe.

selamat hari jadik

moga murah rezeki.

moga tabah di hati.

moga tenang di jiwa

ayobkelubi said...

thank you girls!

mama tinie said...

selamat hari tua alip..(aku tak boleh shout..company IT aku block shoutbox ..ngoks tul ..

dth rumah dah dekat pagar rumah baru nak telepon..

elok lah tu ko dr bangi dtg ke keramat ..

aku dari keramat ke bangi ..

jgn serik dtg ke keramat lagi nanti aku belanja kau makan kat ikan bakar abg ribu-ribu! (depan sapura tu)

Salina said...

i leb yu tu daddy!!...eh..silap.

chi kokoq kokooooq!!

kau tua setahun jer dari aku ek? oo..aku muda lagi la. hahaha.

rudy bluehikari said...

Allah menduga hambaNya dengan dugaan kesenangan dan juga kesukaran. Jadi, sama2lah kita sentiasa beringat akan tujuan hidup kita.

Otanjyoubi omedetou. Selamat hari lahir. Moga semakin dekat dgn Allah dan semakin mendalam cintamu kepadaNya. Kesenangan dan kesukaran di dunia ini hanyalah kosmetik sahaja.

ingatan untuk diri aku juga ni.