Wednesday, July 26, 2006

sejuk

Sabtu minggu lepas masa tengah kelas Matematik Diskrit sangat tu. Ida duduk sebelah aku.
Macam biasa, dia datang pakai selipar jamban warna pink. Aku memang tak gemar sangat tengok selipar jamban warna pink. Rasa macam...eeeeiiiiii. Hahaha.

"Sian selipar aku nie, dah haus".

Aku tengok Ida.

"Haus?, apasal kau tak kasi minum?"

Ida senyum kelat. Rasanya dia macam nak ambil selipar tu sumbat dalam mulut aku. Aku cepat-cepat offer gula-gula getah.

+++

Takde motif kan cerita di atas?. Aku nak buat entri pendek tapi puas macam Bang Naga tapi masih tak jadi-jadi lagi!. Tekanan betul!.

3 comments:

blackpurple @ jowopinter said...

Ha ha.... Aku pun jeles dgn entri sinaga. Pendek tapi padat...

sinaganaga said...

Yob,
Tekanan ke? Ha ha.

Zack said...

Boleh la tu bang. Start sikit2 la dulu...

PS : Ada aje org promote direct selling kat sini.!