Thursday, December 08, 2005

sayonara (ini jeklah yang aku tahu pun!)


koordinator aku:tsuzuki san,salim,wak su,aku,tanaka sensei,ayu and timah.

kelas network OS and Software Programming.

pagi tadik,majlis penutup untuk kami.presentation apa yang dibelajar.group aku jek present pakai website base,yang lain powerpoint jek.hahaha.dah nama kelas komputer.wajibul sangatlah pakai website.pastu ucap-ucapan pastu amik sijil pastu itadakimasu!.

tamat sudah pengembaraan aku di negara jepun nie.

sabtu nie aku balik.

senin kerja macam biasa balik.argh,malas betul nak naik kerja balik nie.cuti lama sangat dah nie!. :P

kepada geng2 kelas aku.good luck in what ever your future it is.

tahniah kepada salim sbb naik pangkat masa kursus hari tu.

selamat kepada wak su,moga2 dapat sambung belajo.

tahniah untuk ayu dapat sambung belajo.

good luck utk timah nak dapat nombor dua tu nanti!.

aku?.

macam ni jeklah.

p/s: kelima-lima kami left-handed.lebar dari segi saiz badan.dah kahwin dan otak pun ting-tong gak.hahaha.

ja mata nippon!.

5 comments:

Anonymous said...

Gambo ko memang smart.. dalam smart nyer gambo tu.. aku leh ter perasan lak.. ada 1 jer yang silap sket...kalau dalam istilah yang ko belajo kat saner... connection success with error...

ko nak tau ker.. aper yang error..

kalau pandang dari atas.. memang okey... bab kasut ko tu.. har har har... fail siuttt....

Anonymous said...

wei dah habis ke??? awatnya semua muka melayu tu saiz badan semuanya jalur lebar???kekkekeke

Zack said...

Ayob, selamat kembali ke tanah air.

Aku harap kau masih ingat rasa roti canai dan nasi lemak. Tak lupa juga air tebu, hehe.

mama tinie said...

ayob bebehhh,

oleh kerana misi kemanusiaan aku menghantar air tebu kat ko gagal, maka mari turun keramat aku belanja air tebu kat pasar keramat. Lebih sedap dan segar rasanya...

dan..sungguh kacakkkkk ayobkelubi kitee berblazer ...rasa menyesal tak jato chentheee kat dier ..kekekekkekekek ngeh ngeh ngeh...

ayobkelubi said...

long : ko nie.biasa ah aku.smart ala-ala rock mmg gitu!.

edryna : nak buat camner.makan sedap kat sana!.

zack : mekasih dan mekasih lagik.ya.semalam aku tibai air tebu 3 cawan kat pasar malam masjid tanah.

mamatinie: aku report kang!.hahahaha