Monday, October 03, 2005

sangkut di shinjuku

kadang-kadang tu bila dihujan dengan pertanyaan,aku hanya perlu jawap dengan sengihan ataupun senyuman.

tapi

bila soalan

apalah yang kau dapat dok menulis hari-hari kat internet tu.

aku balas

macam kau pergi shopping complex untuk dikatakan windows shopping tapi sebenarnya mata kau melilau ke punggung yang pejal dan tetek yang mengkal kepunyaan dara-dara dan non-dara untuk memenuhkan nafsu berahi kau tu.

macam tu lah

blog --- shopping complex
entries --- punggungs dan teteks
nafsu berahi --- nafsu berahi

mana windows shoppingnya?

windows shopping - yahoo messenger untuk lihat punggung dan tetek yang sebenar.

aku pun lelaki!

hahaha

+++

sesetengah orang amat peka dengan keadaan sekeliling.

orang ramai : "A,pergilah tolong tarik langsir tu!"

A : "okeh"

Selesai

B : Aik,pakai smart-smart,kerja tarik langsir je?.

Orang ramai : "hahahaha"

A : "Biasalah tu"

C : "Heleh,cuba suruh B buat,mampus dia tak nak buat"

Orang ramai : .........

Jadi.

Kesimpulannya?

Adakah C tidak paham akan kategori lawak yang sedang dijanakan oleh B kepada A ataupun C memang sensitif tak bertempat?.

Atau

Kita perlu salahkan orang ramai? atau pun A ataupun B mahupun C?.

Yang pasti semua diatas tu melayu.
Mungkin ini budaya melayu.

Suka sibuk hal orang.suka mengenakan orang.sensitif tak bertempat dan baaaaaaanyaaaaaakkkkk lagi.

Aku?.

Pusing-pusing,kadang-kadang berlaga juga.

2 comments:

Anonymous said...

semudah A-B-C?

Zack said...

Yob, budaya melayu tipikal kekadang membuat aku rasa malu nak mengaku melayu. Jadinya, aku bagitau orang, aku ni Pan-Asian, huahahahah...

Selamat kembali. Semoga selamat menjalani ibadah puasa di bulan yg mulia ni. Nampaknya kena kurangkan sikit la aktiviti punggungs dan teteks kau bulan ni...hehe ;-)