Saturday, October 08, 2005

friendship forever

hari ni takde cerita pasal JEPUN.

maaf.

korang.

tengok gambo kat bawah nie.

bapak dia --- aku dah berkawan hampir nak masuk 10 tahun.betul kan long?.
kalau bapak dia takde.aku takde menulis entry nie.aku dah mati.
betul kan long?

mak dia --- aku kenal melalui bapak dia.dalam nak masuk tempoh yang sama gak kan mama
tinie?.

dia --- aku baru kenal dalam tahun nie.

harap-harap dia akan kenal erti persahabatan yang sebenar.

terima kasih mama tinie.

korang,kalau nak berkenalan dengan the most understanding couple nie.

sila pergi ke blog mereka

2 comments:

Anonymous said...

eh.. ingatkan tu gambar en ayob. macam serupa ja.

Bukan Sepet said...

Yob,

ko tengok? ko tengok?

camner aku nak komen yob. Aku tak tau nak komen apa. heh heh!

Sebab selalu tulisan ko, unik ?? Luahan rasa?

Utk di baca, nak komen gua tak berapa reti ler yob hahaha.

Walau apa pun Tima kasih ler sebab sampai ke blog aku yg tak sepertinya tu.

Best ek gi Jepun? Lu nak air tebu berapa kilo beb?

err... masjid tanah? emmm.. dulu gua stationed lama kat tangga batu. Projek construction petronas ler apa lagi. Ada ler gak ke masjid tanah tu...

selamat beb.

Jgn nangis.

Balik msia sok ko tibai ler cecukup.