Monday, August 15, 2005

hari pengucapan


ya.

aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada emak dan bapak si comel di atas kerana kesudian mereka sekeluarga menerima aku setiap hujung minggu tumpang berteduh sambil menyediakan TV 29" serta playstation dan juga satu set musim pertama CSI:MIAMI!.(long live horatio caine).

terima kasih sekali lagik kepada enche' azrul rais dan mak enche' fazrin aliza zainal serta fatini aisyah azrul.

tunggu ah tini.

pakcik tak install photoshop lagik.nanti dah install pakcik "otter" balik gambo kamu elok-elok,ok?.



4 comments:

mama tinie said...

sama-sama kasihhh!! jemput datang rumah memang sentiasa terbuka : )

Kumprinx said...

long live horatio caine!
(brader paling cool dlm TV)

ayobkelubi said...

mama tinie: ooooo dah bukak blog tak kasik tau aku aaa!.

kump : ya.aku setuju banget dengan kenyataan mu itu.

mama tinie said...

bukan tak nak bgtau tapi aku malu dong ah heheheh