Monday, April 25, 2005

sale! sale! sale!

dah lah lembap nak mampus kat ulu banat ni.datangkanlah pulak "out of idea" week.lagilah pening.last-last aku buat sale jeklah dalam nie!.

sapa nak?.WAIEMM aku or EISMAIL aku.

Maroon5 - this love
Pearl Jam - why go,rearviewmirror,daughter,breathe,all those yesterday,brain of J,MFC,Go,Last kiss and WMA
Radiohead - creep,high and dry,the bend,tourist,street spirit(fade out),karma police,fake plastic tree and my iron lung
bob marley - buffalo soldier,sun is shining,one love,jammin',waiting in vain,i shot sarip dol.
korn - good god,freak on a leash,blind,go away,apa tah tajuk dia aku lupa tapi gerek gak lagu dia.
Paul mccartney - mrs robinson
the verve - sonnet,the drugs don't work.
coldplay - god put smile on your face
SOAD - Spider

letih ah aku nak senaraikan semua.kalau nak ikut arahan kat atas tu jek!.

idea weh!.tolong jual aku idea!.aku beli!.idea oh idea.mana kau idea?.aku rindukan ko ah idea!.arrghhhhhh!!!.

+++

aku suka.cuba fikirkan ah!.

Datang dan pergi
Segala menanti
Menentukan arah
Meragut kerinduan
Hanyalah satu lagi
Masih bersembunyi
Kenyataan yang tidak dapat dilihat
Ia tidak akan dapat kau lihat

Warnanya serupa
Namun ianya tidak sekata
Sememang banyak bezanya
Itu yang diperlukan
Mengheret ke dasar lautan
Api atau pun syurga

Di kala tidur yang semakin tak lena
Memisahkan semangat kita yang membara
Bermimpikan indah bila di capai ia tiada
Betapalah sukar menentukannya

Melihat hitam belum tahu di mana lubuknya
Siang dan malam bezanya
Sekali pandang mana tahu di sana ada bencana
Banyak lagi kisahnya

1 comment:

Anonymous said...

bro.. gua mau lagu dangdutz boleh.. wakakakakakakaka

gurau jek.. pe citer ulu banat?