Wednesday, January 04, 2006

terkesan

mula-mula

tak guna kalau ada 4Mbps kalau tak boleh nak dimanupulasikan kepada semua tempat.buat sakit hati pengguna sahaja.kalau kau dah tahu benda ni satu benda yang besar,kau pun kena pikir secara besar-besaran juga!.

samdol wak akang betul!.

+++

hari pertama 2006 hari tu,meninggalkan satu kenangan yang cukup bagus untuk aku.

mata aku dapat tengok betapa tingginya mat jan dari aku.
mata aku dapat tengok betapa kecohnya daun. hahaha.

tangan aku dapat salam jigo!.ya aku kagum dengan ko bang!.
tangan aku dapat salam tokeipajak.siap ajak aku pergi rumah lagik!.
tangan aku dapat salam bluehikari!.

mulut aku dapat berbual dengan elmaaaniq.mamat nie memang best!.
mulut aku dapat berbual dengan basri.

telinga aku dapat dengar suara merdu nd.
telinga aku dapat dengar suara merdu kak ungku.
telinga aku dapat dengar lawak bean dan mat jan.

tahniah kepada semua pemenang dan aku rasa tahun ini adalah anugerah yang betul-betul dilandasan yang sepatutnya.

ada rezeki,kita jumpa lagi.

p/s : sultanmuzaffar tu memang senyap orangnya.
p/s 2 : kepada geng-geng lantit yang biasa aku jumpa.korang pun rock gak!.

19 comments:

jiGOMorrison said...

Kagum apanya dengan aku?! Bukannya best pun.

Maaf, tak berbual mesra dengan kau. Kali pertama jumpa memang untuk salam-salam saja. Aku ni jenis lambat panas. Lama berjumpa baru mesra.

Ha ha!

Anyway, nice knowing you. Harap jumpa lagi di gathering akan datang. Rasmi ataupun tidak.

ayobkelubi said...

bang.

kagum ler sbb ko ada dian yang comel!.

hehehe.insya-allah kita jumpa lagik!.

Anonymous said...

aku kagum tgk saiz badan aliph skang compare dgn saiz badannya dulu

jiGOMorrison said...

Rupa Dian ikut mummynya. Cuma matanya saja ikut aku. Dan memang itulah yang paling menyerlah! (Harap baca dengan nada berlagak rendah diri!!)

Aku rasa anak kau nanti juga akan comel. Insya'Allah!

ayobkelubi said...

tasya : nak kena nie.dulu hensem,skang nie kacak lagik berlagak nada rendah diri.

jigo : amin bro,amin

sultanmuzaffar said...

minta ampun banyak2 di atas kesenyapan yang semulajadi ini. mmg ambik masa untuk jadi kecoh.

moga bertemu lagi

Mar said...

Kesian kat wak akang. Tak pasal2 kena samdol

ayobkelubi said...

SM : sama-sama,samalah kita.lambat panas.

mar : wak dol adalah kambing belaan saya dikampung.

Anonymous said...

kau datang gath berbau jepun hehe.
apa souviner kau bawak dari jepun?

cik puan daun said...

en ayob,
aku bukan kecoh la.. Aku mesra meriah. ahahaha.. Aku bukan sahaja mesra di YM. Malah di real life.

Maaflah aku tak cam ko sekali pandang. Pipi ko bertambah gebu kots. Nak kalahkan pipi aku ek? :P

ayobkelubi said...

op : hahaha,bau jepun?.bau hujan adalah lagik pun aku segan ngan otai jepun pakai cap baju merah hari tu.kang aku tersasul ckp jepun.dia balasnya jepun.berpeluh aku nak jawap!.hahaha.

daun : yelah.ko mmg mesra yang meriah."TERUJA" aku tengok.seb baik bini sebelah.kalau tak dah ngorat.hahaha.
pp aku tembam?.adehhhhhhhhh..

cik easy said...

aku rasa aku patut petent kan "berlagak rendah diri" nih... semua dah main copy paste jer...thesis aku tuh Jigo!

Anonymous said...

ko tak rindukan aku ke bang?hikss

tuan tanah said...

sangat cemburu!
aku tak dapat join gath! huhuhu

jiGOMorrison said...

Easy,

Walaupun ia bersumber dari thesis kau, tapi adakah kau sudah lupa frasa "berlagak rendah diri" ini sebenarnya melompat keluar buat pertama kalinya dari mulut aku? Ya, kita di Puchong malam itu. Cuba kau ingat balik!

Jadi sepatutnya aku yang lebih berhak untuk patentnya.

Kita jumpa di mahkamah!

Anonymous said...

bro..
dah baca tulisan..
dh jumpa org..
and mystery is complete!!
haha..

Bukan Sepet said...

waaa. yob.

boleh ler aku buat conclusion, ko kalah ler yob?

kalau menang sure post ko mula ngan ALHAMDULILLAH!

heh heh. Orait tu yob. makin ramai member ko.

bean_beh said...

rugi x sempat beramas-mesra ngan otai2 gj nih (aku nk tulis gejuis tp takut org marah..ahaha)

till next time bro. moga dpt kelubi jr yg cun/ensem laie soleh-tawadduk-intifada

ayobkelubi said...

rudy : rindu kat ko?.tak ah.aku rindu lepak ueno.hahaha

tuan tanah : pastikan tahun depan ko dpt join.

jigo : errr,peguam nak aku carikkan ker?.

kelambu : ko nie cam MAGNUM P.I lak

bang sepet : yer,aku kalah.hahaha

bean : amin bro.amin.