Friday, December 23, 2005

campuran

dalam seikat daun sirih
mana boleh tak boleh
jumpa sehelai sirih
bertemu urat

apa-apa yang kau boleh faham tentang maksud di atas?.

+++

penghujung tahun ini adalah sesuatu yang agak luar biasa.
aku menghitung bulan untuk bergelar selain dari abang,pak busu,adik,jadon mahupun matt damon.

+++

aku tak sangka.

mungkin ada yang dah tahu tentang ini tapi aku nak war-warkan dalam blog aku ini jugak.

rujuk sini.

terima kasih kepada kawan-kawan yang memberi semangat untuk aku.

bohonglah kalau aku tak nak membawa pulang apa-apa.
takkan aku nak cakap ayat macam dalam suratkhabar tu,

"tercalon pun dah cukup".

tapi itu semua bergantung kepada mereka-mereka yang pakar dalam hal ini.

kalau ada,ok
kalau takde,ok

terima kasih sekali lagi aku ucapkan.

kepada dua-dua orang ini juga,aku ucapkan tahniah.

bercakap pasal majlis ini,permaisuri dah heboh kepada abang-abang dan kakak-kakaknya.

"tak boleh,1hb nanti si alip ni ada apa tah majlis persatuan penulis cyber dia kat putrajaya".

adeh,nak tergelak pun ada gak bila tengok muka ipar-duai yang konpius.

bila jadah lak adik ipar aku nie rajin menulis?.

hahaha.

eh,aku belum bayar lagilah!.

5 comments:

Bukan Sepet said...

laaa... macam macam ada!

heh heh. Good luck ler yob. Nak kata aku nak doakan ko menang tu... takderlah... Doa aku pun lum tentu makbul.. maklumlah, hutang banyak.

Tapi good luck jerlah.

hehehehe.. aku baru tahu blog blog ni ada anugerah rupanya...

layan brader. layan!

Anonymous said...

Congrates ler .. whatever it is .. Gambatte Kudasai...
Remember Bluehyppo ... remember me too!! More important .. remember hyppo class .. hihi ...
You're going to be a Papa Rock ..
Take care Pemaisuri .. unbelieveable to many love stories .. hihi .. n'way nice blog!!!!

Zack said...

Haha, satu perkara yg luar biasa iaitu digelar Matt Damon, Kah 3x !!

Yob, Geng Jurnal ni mendenye? Aku slalu gak dgr tapi tatau menda menatangnya. Mcm perkumpulan bloggers ke?

ayobkelubi said...

bang sepet : layan jgn tak layan.

blue hyppo : ahaaaaa.aku tahu sapa ko!.hahaha

zack : yup,a group of adolescene (betul ker aku eja nie?) yg suka menulis blog buat satu group blogger malaysia.
feel free to roam into their portal kat tepi blog aku tu.
ko tak percaya aku matt damon?.tgk citer bourne identity betul2.ader iras2kan?. :P

Anonymous said...

ayob kau antar entri ke JK2. Bila siap cetak kasi kat iparduai kau. Lagi mereka terkejut hehe