Monday, September 05, 2005

adakah kerna uang ini semua?

ya.

jangan risau.

aku dah kembali normal.

ke"SANITY" an aku dah kembali.

kembali bila aku melihat gelagat peserta-peserta lain.

+++

bila mereka tahu mereka hanya di bayar hanya 120 ringgit seminggu di nihon sana nanti.

masing-masing sudah mengeluh.

macam mana nak kumpul duit?
macam mana nak beli WAJA nanti?.

aku hanya mampu cakap

FUCK!.

niat kau nak ke sana hanya semata-mata duit?.

memang ko nie menyusahkan ah nanti.

masing-masing sudah berkira-berkira berapa yang boleh dibawa balik nanti.

sweetheart aku pun sudah pesan berkali-kali.

jimat.takyah beli apa-apa.

aku tak paham mengapa mentaliti ini yang ada dalam kotak fikiran masing-masing.

duit tu boleh dicari bila-bila.

pengalaman dan ilmu yang ko ceduk dari sana nanti tu yang paling berharga!!!.

bastard and bastradis --- utk pompuan

tapi.

bila ditanya begitu.
mula melenting.
mana ada fikir duit.
saja jek kira.

haddduuuuuuhhhhhh!.

aku?.

nak pergi DISNEYLAND dengan lepak bawah kaki gunung FUJI!.

p/s: memang melayu suka jalan yang mudah dan cepat.

3 comments:

Anonymous said...

jepun?

nak itutttttttttttt :P

Anonymous said...

cheh lagi ober

erk tapi disneyland ek
nak hekot hehehe

Anonymous said...

gi disneyland hong kong la power. jamban sure baru dan bersih lagi. :D